Schommelen boven de River Kwai

6 augustus 2018 - Tambon Nong Bua, Thailand

Na een prettige taxitransfer na aankomst vanaf de AirPort besloten we deze dame ook onze voor onze taxirit naar Kanchanaburi te vragen. Uiterst behulpzaam en na wat onderhandelen over de prijs (tja hoort erbij ) haalde haar broer ons op. De kinderen vroegen zich af hoe hotel 2 zou zijn en nog belangrijker hoe het zwembad zou zijn. Na 2,5 uur rijden werden we met een drankje in het resort ontvangen door 4 zeer vriendelijke Thaise dames. Een rustgevende locatie met veel groen was de eerste indruk. Eigenlijk nog mooier om te zien als op booking.com. Vanuit onze - dit keer 2 - hotelkamers hadden we uitzicht op het zwembad en direct daarachter zicht op de River kwai. We lopen naar het terras aan de rivier! Wouw!!! Adembenemend. Wat een magie/rust. De bruine river kwai stroomt met een vaart en hier en daar wat draaikolken tussen heel veel groen. Mijn dochter en ik gaan even op de schommel zitten en genieten al schommelend boven de river Kwai van het uitzicht en de rust. It’s only day two en nu al fan van deze locatie. En dan is het tijd om te zwemmen... in het zwembad!